TUDÁSTÁR
Képek optimalizálása
A hatalmas digitális világban a képek olyanok, mint a hirdetőtáblák a forgalmas autópályán. Megragadják a tekintetet, azonnal átadják az üzenetet, és ha jól vannak megtervezve, úgy vonzzák a potenciális ügyfeleket, mint lepkét az éjszakai lámpa. De mi van akkor, ha ez...
Google Search Console Google Hírek teljesítményjelentése
Egy ideje megjelent a Google Search Console teljesítmény jelentésében egy új lehetőség: a keresés típusánál megjelent a „Hírek” opció is. Magyarul és angolul is külön nevet kapott ez a jelentés: Google Hírek teljesítményjelentéseként hivatkoznak rá magyarul a Google...
Szemantikus szövegírás
A szemantikus szövegírás lényege, hogy olyan tartalmat kell létrehozni, amely nemcsak az emberi olvasóknak tetszik, hanem a keresőmotorok számára is könnyedén értelmezhető. Ez egy olyan technika, amely nem a konkrét kulcsszavak használatán alapul, hanem a tartalom...
Miért látok más találati listát ha be vagyok jelentkezve a Google fiókomba?
A Google a bejelentkezett felhasználók esetében úgynevezett testre szabott keresési eredményeket jeleníthet meg. Amikor valaki bejelentkezik a Google-fiókjába, a Google számos információt gyűjt róla, például a keresési...
Google Analytics e-kereskedelem követésének beállítása
Mindenkit érdekel, aki webáruház nyitására szánja el magát, hogy az áruház mennyi bevételt termel, mely termékek fogytak a legjobban, és hogy hogyan találják meg a vásárlók a webáruházat. A vásárlóközönségünk megismerése kulcsfontosságú ahhoz, hogy termékpalettánkat,...
Miért válasszunk profi weboldal készítő céget?
A mai világban már elengedhetetlen, hogy egy vállalkozásnak minőségi, felhasználóbarát és informatív weboldala legyen, ahol a felhasználók jobban utána olvashatnak az adott cégnek, árajánlatot kérhetnek, vagy akár vásárolhatnak. A legtöbb esetben már a weboldal...
Miért érdemes egyedi termékleírásokat írni?
A webáruházak száma egyre csak nő és sok esetben ugyan azt a terméket, szolgáltatást forgalmazzák. Ezzel a módszerrel nincsen semmi baj, mivel nem lehet két ugyan olyan online boltot találni, mindig lesznek olyan tényezők, melyek az egyik, vagy másik felé billentik a...
A legjobb 10 eszköz, mely segíteni fogja a SEO-t!
A SEO mára már elengedhetetlen marketing eszköz lett szinte mindegyik cég számára, így egyre nagyobb a konkurencia, egyre többen foglalkoznak ezzel. Szerencsére már számos eszköz áll a SEO-val foglalkozó szakemberek rendelkezésére, melyek közül...
Google SEO 101 – Oldal betöltési sebesség
Újabb epizódja jelent meg a SEO Mythbusting sorozatnak, melyben Martin Splitt és Eric Enge adott pár tanácsot, hogy mire is érdemes figyelni, valamint mennyire szükséges prioritizálni a betöltési sebesség, valamint az oldal sebesség optimalizálását. A teljes...
Mennyire fontosak a strukturált adatok a SEO-ban?
A strukturált adatfelhasználás növekszik. Íme néhány, a strukturált adatok előnyeiről, beleértve a magasabb átkattintási arányt, a jobb keresési láthatóságot és a hangalapú keresés dominanciáját. A strukturált adatok segítenek a keresőmotoroknak jobban megérteni az...
KERESŐOPTIMALIZÁLÁS
MIT JELENT A KERESŐOPTIMALIZÁLÁS? A SEO egy mozaik szó, amely a Search Engine Optimization rövidítése, magyarul pedig keresőoptimalizálásnak hívjuk. A keresőoptimalizálás célja, hogy honlapja az azt meghatározó kifejezésekre a különböző keresőmotorok találati listáján...
Youtube videó SEO 1. rész
A YouTube csatorna készítés egy olyan elfeledett eszköz amit sokan ne használnak ki, pedig kis befektetés árán is szép eredményeket lehet elérni már 1-1 saját videóval is.