TUDÁSTÁR

Mennyire fontosak a strukturált adatok a SEO-ban?

A strukturált adatfelhasználás növekszik. Íme néhány, a strukturált adatok előnyeiről, beleértve a magasabb átkattintási arányt, a jobb keresési láthatóságot és a hangalapú keresés dominanciáját. A strukturált adatok segítenek a keresőmotoroknak jobban megérteni az...

bővebben
Youtube videó SEO 1. rész

Youtube videó SEO 1. rész

A YouTube csatorna készítés egy olyan elfeledett eszköz amit sokan ne használnak ki, pedig kis befektetés árán is szép eredményeket lehet elérni már 1-1 saját videóval is.

bővebben
Tartalom

Tartalom

Frissítés dátuma: 2020.08.06 Egy weboldal tartalmának alapvető célja a leendő vásárlók, figyelmének felkeltése és bizalmának elnyerése. Keresőoptimalizálási szempontból nem elhanyagolható, hogy segítségével a Google találati listáján honlapunk előkelő helyen...

bővebben
Google Analytics és Search Console összekötése

Google Analytics és Search Console összekötése

Frissítés dátuma: 2020.08.06 Mit kell tennünk, ha a Google Analyticsen keresztül is szeretnénk hozzáférni a Search Console-ban lévő adatokhoz? Első és legfontosabb kritériuma, ha nem mi vagyunk a fiók létrehozói, hogy az Analytics-ben a felhasználónknak legyen...

bővebben
Weboldal költöztetés:  új domain vagy honlap beállítása

Weboldal költöztetés: új domain vagy honlap beállítása

Frissítés dátuma: 2020.08.06 Kinek szól ez a kézikönyv Igyekeztünk úgy összeállítani ezt a cikket, hogy érthető legyen a weboldal tulajdonosoknak és elegendő információval szolgáljon a fejlesztést végző programozóknak egyaránt. Nem fogunk specifikáció mélységig....

bővebben
Search Console

Search Console

Frissítés dátuma: 2020.08.06 A Google Search Console 2015. május 20-án váltotta le a Webmestereszközöket, azonban inkább csak egy új brandnévről van szó, funkcionalitását teljes egészében megtartotta. Noha szép számmal akadnak új funkciók, ezek már a névváltoztatás...

bővebben
Így kerültem a Google első oldalára egyetlen poszttal

Így kerültem a Google első oldalára egyetlen poszttal

Amikor keresőoptimalizálásról esik szó, sokan 1-2 kulcsszóra gondolnak, ami biztosan meg fogja dobni a brandjüket, ami a legtöbb forgalmat fogja generálni a számukra. A helyzet azonban nem ilyen egyszerű. Sok esetben a sokkal specifikusabb (long tail kulcsszavak)...

bővebben
Hogyan osszam meg a Google Analytics fiókomat

Hogyan osszam meg a Google Analytics fiókomat

Frissítés dátuma: 2018.07.23 A Google Analytics egy sokoldalú elemzőprogram, rengeteg információt tárol el és elemez a weboldalról. Mennyien, honnan (földrajzilag), mikor látogatták meg a szájtot. Megmutatja, hogy a látogatók milyen úton jutottak el és melyik...

bővebben
Hogyan osszam meg a Google Search Console-t

Hogyan osszam meg a Google Search Console-t

Frissítés dátuma: 2018.08.02. Mi az a Google Search Console (régebben: webmestereszközök)? Ezen keresztül végezhetjük webhelyünk minden beállítását, aminek közvetlenül köze van a Google-féle keresőhöz, ezen felül nagyon sok hasznos információ birtokába juthatunk a...

bővebben
Pozíciók ellenőrzése

Pozíciók ellenőrzése

Tényezők, amik befolyásolják a SERP-et Talán kezdjük az elején azzal, hogy mi az a SERP. Egy mozaikszó, amely a Search Engine Results Page szavakat takarja. Vagyis azt az oldalt, amit az internetes keresőben indított keresésre kapunk. Keresőoptimalizáló cégként...

bővebben
Kulcsszó sűrűség

Kulcsszó sűrűség

Frissítés dátuma: 2018.07.22 A kulcsszó sűrűség megmutatja, hogy egy oldalon az egyes szavak, illetve kifejezések milyen arányban szerepelnek az oldalon található összes szóhoz képest. A kulcsszó sűrűség azért fontos, mert minél többször szerepel egy szó az oldalon,...

bővebben