Keresőoptimalizálás

KERÜLJÖN ÖN IS A GOOGLE ELSŐ OLDALÁRA

Keresőoptimalizálás grafikon

Mi az a SEO?

A SEO (Search Engine Optimization), vagyis keresőoptimalizálás célja, hogy weboldala a releváns kifejezésekre minél jobb helyen szerepeljen a keresőmotorok találati listáján. Számos keresőmotor létezik, azonban a Google motorja messze a leghasználtabb a világon, de a tengerentúlon a Bing és a Yahoo motorjai is népszerűek. Minél előbb szerepel oldala a találati listán, annál több felhasználó fog rákattintani vállalkozására. Magyarországon az internetezők 97%-a a Google keresőjét hasznája, így irodánk leginkább erre a motorra koncentrál.

Stabil növekedés a MOKEROPT csapatával!

Szakképzett csapatunk az egyik legjobb az országban, de még mi sem tudunk csodát tenni, ritkán lehet két hét alatt odavarázsolni oldalát a legnehezebb kifejezésekre. A keresőoptimalizálás egy hosszú folyamat. Az indulás után is érezhető lesz a változás, mivel kis mértékkel meg fog nőni az oldala látogatottsága, ami aztán a hetek múlásával még jelentősebb lesz. Folyamatosan azon fogunk dolgozni, hogy a legrelevánsabb kifejezésekre (kulcsszavakra) jó helyezéseket érjük el, valamint tanácsokat adunk, melyekkel tovább növelheti cége láthatóságát az interneten!

Keresőoptimalizálás profit

Hogyan érjük el együtt a sikert?

Keresőoptimalizálás konzultáció

1. Konzultáció, az oldal átvizsgálása és előzetes kulcsszóelemzés

Első lépésként leülünk Önnel egy konzultáció keretében, ahol megbeszéljük, hogy mit is szeretne elérni, mire számíthat tőlünk, mikre van szükségünk Öntől és csapatától, illetve átbeszéljük az optimalizálandó oldalt témáját. A konzultáció után készítünk egy előzetes elemzést, melyet csapatunk feldolgoz és ennek alapján átnézik az oldalát, és olyan kulcsszavakat keresnek, melyekre nagy esély van jó helyezéseket elérni, és ezzel organikus látogatókat szerezni. Nem fogjuk azzal áltatni, hogy egy lehetetlen versenyben is van esélye, ha úgy gondoljuk, hogy nem éri meg Önnek az oldalát optimalizálni, akkor azt mondani fogjuk!

Keresőoptimalizálás ellenőrzés

2. Szerződéskötés és technikai követelmények ellenőrzése

Az előzetes kulcsszóelemzés és az oldala átnézése után ajánlunk Önnek egy csomagot, mely a kiválasztott kulcsszavak volumenétől és az oldala témájának a kompetenciájától függ. Ha ezt a csomagot Ön elfogadja, akkor kötünk egy szerződést, és ez után a csapat ismét átnézi az oldalt, olyan hibák után kutatva, melyek akadályozhatják a megfelelő pozíciók elérését. Ha találunk ilyen hibákat, akkor elküldjük a listát Önnek, vagy a fejlesztőjének. A kijavításuk után elküldjük Önnek a hivatalos kulcsszólistát. Ha elfogadja, akkor azokra a kiválasztott kulcsszavakra fogjuk beállítani az oldalát, és természetsen garanciát is fogunk rájuk vállalni!

Keresőoptimalizálás terv kidolgozása

3. SEO-s elemek beállítása és hosszú távú terv kidolgozása

A második szerződés megkötése, a technikai követelmények ellenőrzése és a kulcsszólista elfogadása után kezdődik az oldal optimalizálása, a SEO-s elemek beállítása. Ha szükséges, akkor megváltoztatjuk az oldal struktúráját annak érdekében, hogy minél jobb helyezéseket érhessünk el, természetesen csak az Ön beleegyezése után. Kidolgozunk egy hosszú távú tervet, mely magába foglalja az oldal kialakítását, a szükséges tartalmakat és a blog tervet. A SEO-s elemek beállításakor első sorban az On-Page elemeket értjük, melyekről többet olvashat az oldalunkon, de ha többet szeretne tudni az Off-Page-ről és a Tartalommarketingről is, akkor ezekről is olvashat!

Keresőoptimalizálás terv implementálása

4. A terv implementálás és az oldal folyamatos monitorozása

Az előző szakaszban kialakított tervünket folyamatosan a hetek, hónapok folyamán hajtjuk végre. Az On-Page elemek beállítása mindig az oldal nagyságától függ, mivel sokkal egyszerűbb egy húsz lapból álló weboldalt beállítani, mint egy eCommerce oldalt. Az Off-Page egyik legnagyobb része a minőségi hivatkozások szerzése, melyek az oldalára mutatnak. A minőségi hivatkozások mellett még rendkívül fontos a jól fogalmazott és információ gazdag tartalom előállítása. Ha nem tudna írni a vállalkozásáról, akkor ebben is tudunk Önnek segíteni. Tegye sikeressé vállalkozását az internet is! Vegye fel velünk a kapcsolatot, és olvasson többet a keresőoptimalizálásról!

Ha jól végezzük a keresőoptimalizálást, akkor ez a marketing eszköz rendelkezik a legjobb befektetési megtérülés mutatóval!

Keresőoptimalizálás legjobb befektetés megtérülési mutató

A keresőoptimalizálás legfontosabb elemei

Keresőoptimalizálási filozófiánk

Csapatunk csak és kizárólag tiszta módszerekkel dolgozik, vagyis „White Hat SEO” módszereket használunk, ami annyit jelent, hogy a Google jövőbeni algoritmus frissítései miatt nem fog büntetést kapni az oldala, aminek következtében eltűnne a találati listáról akár fél évre is. Filozófiánk, hogy mindent megadjunk az ügyfélnek, ami sok esetben túlmutat a keresőoptimalizáláson, de nálunk mindig az Ön érdekei az elsők! Nálunk biztonságban van az oldala, nem kockáztatjuk a weboldalával elért pozíciókat és nem kell attól tartania, hogy büntetést kap!

Keresőoptimalizálás filozófia

Miben tudunk Önnek segíteni?

Keresőoptimalizálás belföldi SEO

Belföldi SEO

A belföldi keresőoptimalizálás a leggyakrabban igényelt szolgáltatásunk. Ha azt szeretné, hogy vállalkozása az interneten is sikeres legyen, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot, vagy olvasson többet a belföldi SEO-ról.

Keresőoptimalizálás nemzetközi SEO

Nemzetközi SEO

A nemzetközi keresőoptimalizálás keretén belül segítünk Önnek kiterjeszteni vállalkozását. Ha úgy érzi, hogy kicsi a magyar piac és több lehetőséget lát a nemzetközi területeken, akkor is tudunk Önnek segíteni!

Keresőoptimalizálás ecommerce SEO

Ecommerce SEO

Az eCommerce keresőoptimalizálás az egyik legnehezebb feladat, melyet meg kell oldanunk, de már számos alkalommal abszolváltuk ezt a kihívást. Profik vagyunk kisebb és nagyobb webáruházak optimalizálásában is!

Keresőoptimalizálás backlink analízis

Backlink analízis

Ha egy weboldalra káros backlinkek mutatnak, akkor az tönkretehet több száz órányi munkát. A Backlink analízis folyamatán belül felkutatjuk az oldalára mutató linkeket és kiszűrjük a káros hivatkozásokat!

Keresőoptimalizálás konverziónövelés

Konverziónövelés

A konverziónövelés nem más, mint egy mutató, ami megadja, hogy az oldalunkra látogató felhasználókból mennyien is vásároltak. Segítünk megnövelni ezt az értéket, mellyel aztán a bevételei is nőni fognak!

Keresőoptimalizálás oldalbetöltés javítása

UX és oldalbetöltés javítás

A felhasználói élmény, vagyis User Experience és az oldalbetöltési sebesség mára már rendkívül fontos tényezőkké váltak a weboldalaknál. Ezekben is segítünk Önnek, hogy megtartsa a lehetséges vásárlókat!

Tudjuk mi működik és hogy mi nem!

Miért mi vagyunk a jó választás?

A keresőoptimalizálás nem egyszerű, számos tényezőt kell figyelembe vennünk, amikor egy új oldal érkezik hozzánk. Könnyen el lehet rontani több napnyi munkát, elég hozzá egyetlen sor rossz kód. Sokszor a saját kárunkon tanultuk meg, hogy mik is ezek a lényeges tényezők.

Ha minket választ, akkor nem kell aggódnia, hogy egy nap büntetést kap oldala, vagy hogy az organikus forgalma a negyedére csökken. Csak tiszta módszerekkel dolgozunk, és olyan fogásokat alkalmazunk, mely a legújabb keresőoptimalizálási trendeket követik.

Azonnal váltson SEO-s csapatot, ha ezeket tapasztalja!

Még mindig rengeteg olyan megoldást látni a magyar piacon, melyek semmibe veszik a Google hivatalos iránymutatásait a keresőoptimalizálás kapcsán.

Ha azt érzékeli, hogy forgalma csökken, kevesebb a megrendelése, furcsa eredetű oldalakról kap hivatkozást, ahol még több ezer másik oldal is található, esetleg olyan tartalmat észlel az oldalán, melyet szabad szemmel nem is lehet látni, akkor ideje váltania!

Irodánk csak a legújabb trendeket követi, melyek bizonyítottan hatásosak.

Keresőoptimalizálás árak

FELFEDEZŐ

39.000

FORINT / HAVONTA
Induló vállalkozásokhoz és kis volumenű kulcsszavakhoz!
VÁLLALKOZÓ

54.000

FORINT / HAVONTA
Közepesen erős kulcsszavakhoz és kisebb konkurenciához!
ÉLRETÖRŐ

65.000

FORINT / HAVONTA
Erősebb versenyhez és közepes volumenű kulcsszavakhoz!
PIACVEZETŐ

78.000

FORINT / HAVONTA
Erős, nagy volumenű kulcsszavakhoz és nagy versenyhez!
EGYEDI
EGYEDI
FORINT / HAVONTA
Rendkívül erős kulcsszavakhoz és hatalmas versenyhez!

Áraink az ÁFA-t nem tartalmazzák!

Jelentkezzen díjmentes konzultációnkra

ON-PAGE KERESŐOPTIMALIZÁLÁS

Mit jelent az On-Page keresőoptimalizálás?

Az On-Page keresőoptimalizálás azt jelenti, hogy az egyes aloldalak HTML forráskódját, és az oldalakon fellelhető tartalmat úgy állítjuk be, hogy az a keresőmotorok (első sorban a Google keresőmotorja) találati oldalán a lehető legjobb helyen szerepeljen a célzott kulcsszóra, kulcsszavakra. A kifejezés tehát azon teendők összességét jelöli, amelyek a weboldalon belüli végrehajtásával előrébb kerülhet az oldala a keresőkben. A keresőmotorok algoritmusai folyamatosan fejlődnek, és egyre kifinomultabbak, rengeteg faktort figyelembe vesznek, hogy eldöntsék, hogy az adott oldal mennyire releváns a felhasználó által a keresőbe beírt kulcsszóra.

Az On-Page keresőoptimalizálásra nem úgy kell gondolni, mint valami kötelező rosszra, hiszen azáltal, hogy jól állítjuk be weboldalunkat, az nem csak a keresőmotorok számára lesz vonzóbb, hanem növekszik a felhasználói élmény is.

Mik a legfontosabb On-Page keresőoptimalizálási beállítások?

Meta elemek

A meta elemek vagy másnéven HTML meta tagek olyan HTML elemek, amelyeket csak a HTML kód fej részébe helyezhetők el, aés atag-ek között. A leggyakrabban használt meta tagek a cím, title tag (, a leírás, meta description tag (), a kulcsszavak, keywords meta tag ().

A HTML meta tagek használata kulcsfontosságú ahhoz, hogy a weboldalunk jó helyen szerepeljen a keresőmotorok találati oldalán, hiszen a keresőalgoritmusok még mindig rengeteg információt gyűjtenek be csupán a meta tag tartalmából.

 

Cím, title tag

A title tag a legfontosabb az összes meta elem közül. A keresőmotorok organikus találatai között a title az, amit a robotok kilistáznak a találatok tetején. Ezért fontos, hogy a title minden esetben ki legyen töltve, az adott oldalra nézve releváns információt tartalmazzon. A hossza kb. 50-55 karakter, és érdemes kihasználni ezt a karakterszámot.

 

Leírás, meta description tag

The meta description az organikus találatok között a title alatt helyezkedik el (, amennyiben a keresési algoritmus úgy dönt, hogy a meta description releváns az adott keresési kifejezésre, és beteszi a snippetbe). Ez egy leírás az oldal tartalmáról. A keresőmotorok elvileg nem használják, mint helyezési faktort, de a felhasználóknak igen fontos, hiszen ez alapján tudják eldönteni, hogy érdemes-e lekattintani a találatot, és ezzel az oldalunkra navigálni. A meta descriptionből körülbelül 155 karaktert jelenik meg a találati oldalakon.

 

Címsorok

A címsorok (headingek) szintén HTML tagek, amelyek a h1-től akár a h6-ig terjedhetnek. A címsorok a tartalom egyes részeinek címei. A h1 a főcím, amelyből egy adott oldalon maximum egy lehet, a h2 az alcím, és így tovább.

 

URL-ek

A keresőrobotok és a felhasználók számára is fontos, hogy lehetőleg olyan URL-eket képezzünk a weboldalunkon, amelyek rövidek, tömörek, és az emberek számára is értelmezhetőek. Kerülendők a paraméteres, nagyon hosszú, semmit mondó URL-ek.

Példa egy SEO szempontból kerülendő URL-re:

https://peldadomain.hu/index.php?route=$askjdh/kat$/termek1124

Példa egy SEO barát URL-re:

https://peldadomain.hu/blogkategoria/blogcim

 

Tartalom

Fontos, hogy minél relevánsabb, egyedi tartalommal rendelkezzünk az adott kulcsszóra. A minőségi tartalom mennyisége számít SEO szempontból, nem az, hogy hány karakter szerepel az aloldalon.

 

Ezek a legfontosabb On-Page SEO elemek, azonban számos egyéb olyan tényező van még, amely befolyásolja a helyezésünket az organikus találatok oldalán. Ilyenek a teljesség igénye nélkül: belső linkek, képek optimalizálása, reszponzivitás (mobilbarát oldal), oldal betöltési sebesség.

OFF-PAGE KERESŐOPTIMALIZÁLÁS

Mi az az Off-Page keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás három alappillérének egyik eleme az off-page vagy ahogy sokan mások nevezik off-site seo. Ebbe a kategóriába sorolható minden olyan tevékenység, amelyet nem a saját oldalunkkal végzünk, de mégis a mi oldalunkra lesz hatással. Ezek meghatározó hányada a hivatkozások (backlinkek) szerzését jelentik más weboldalakról. A paletta elég széles, hiszen ezek lehetnek egyszerű weboldali szövegben elhelyezett linkek, vagy blogból kapott, esetleg egy-egy vendégposztból szerzett hivatkozások is.

Bővebben az Off-Page keresőoptimalizálásról

Általánosan elmondható, hogy annál jobb helyezést fogunk elérni a Google rangsorában minél több releváns, természetes és hiteles hivatkozást tudhatunk magunkénak más weboldalakról. Korábban a sok link garancia volt a jó helyezésre, ma már viszont a fenti kritériumok figyelembevétele nélkül épített linkek inkább csak ártanak az oldalnak. Vannak keresők melyek nem is használják a linkeket rangsorolási tényezőként. Például az Orosz Yandex keresőben a kereskedelmi célú kereséseknél kivezették ezt a tényezőt a túl sok manipulatív linkre hivatkozva. Itt megemlítjük, hogy a Google is próbálkozott egy időben ezzel az iránnyal, de a találati lista minőségének romlása láttán felhagytak a kísérletezéssel.

Mitől függ a linkerő?

Egy oldal link ereje függ annak tartalmától, belső URL felépítésétől valamint a kifelé és befelé mutató  linkek számától és azok milyenségétől. Kvázi minden technikai és tartalmi SEO elemtől. A keresőmotorok egy-egy link értékét viszont nemcsak a linkerő alapján értékelik, hanem annak bizalmi mutatója (relevanciája) és spam kockázata alapján is. A gyenge minőségű spam oldalakra általánosságban elmondható, hogy kevés megbízható oldalakról kapnak linket. Nem is csoda, hiszen ki szeretne közösséget vállalni mondjuk egy rossz szolgáltatással vagy termékkel. A ránk hivatkozó linkek minősége nemcsak a rangsorolást befolyásolják, hanem azt is elárulják, hogy oldalunk mennyire megbízható, és hiteles. Egy oldal attól lesz hiteles, ha az adott témába tartozó sok más weboldal is hivatkozik rá mint hiteles forrásra.

Nézzünk egy konkrét példát:

Ha egy kormányzati szerv hivatalos oldaláról (pl.: https://ugyfelkapu.gov.hu/) sikerülne hivatkozást szereznünk – témába vágó weboldalunk számára – az minden bizonnyal egy hiteles, kellően megbízható és ellenőrzött forrásnak számítana és nagyobb linkerőt képviselne mint egy „no name” oldalról származó link.

Egy oldal hitelességére több mérőszámból is következtethetünk. Talán a legismertebb a MOZ által használt PA (Page Authority) és DA (Domain Authority) vagy a Majesticseo.com által használt két mutató a TF (Trust Flow) és CF (Citation Flow).

Google.com PA DA

Egy biztos, ha hosszútávon sikeresek akarunk lenni az Interneten, akkor kerüljük az értéktelen, spam linkeket, és mindig törekedjünk a minőségi, nagy bizalmú linkek megszerzésére! A Google a Pingvin algoritmusa révén ma már bünteti a nem természetes és gyenge link profillal rendelkező weboldalakat és egyre inkább törekszik a black hat link építő technikák háttérbe szorítására.

TARTALOMMARKETING

Definíció – mi az a tartalommarketing

A tartalommarketing kifejezés  még mindig nem szerepel az értelmező kéziszótárban, pedig egy ideje már jelen van az online marketinges világban. A következőekben igyekszünk alaposan körüljárni, hogy mit kell alatta érteni, mire kell felkészülni, mire lehet számítani.

Bővebben a tartalommarketingről

Napjainkban egyre inkább jellemző, hogy a vásárlók, felhasználók informálódni szeretnének a termékekről, szolgáltatásokról, valamint magukról az eladókról, szolgáltatókról mielőtt megvásárolnák a terméket illetve igénybe vennék a szolgáltatást. Ez a trend nem csupán a nagy értékű tranzakciókra igaz (gépjármű, ingatlan vásárlás), értékhatártól függetlenül növekvő tendenciák mutatkoznak.

A tartalommarketing lényege, hogy a célközönségünk számára hasznos, friss, információkat teszünk közzé az interneten a szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Blogbejegyzések, közösségi médián terjesztett posztok vagy egyéb formában. Ha például mobil eszközöket forgalmazunk, akkor érdemes néhány cikkben bemutatni, hogy az eszköz (új) funkcióival milyen helyezeteket tudunk megoldani, milyen lehetőségek rejlenek benne, mindezt a probléma felől megközelítve, a vásárló nézőpontjából. Ha megéheztünk, a telefon gyors mobilinternet-elérésnek, helyzetmeghatározó képességének és hangalapú keresésének kombinálásával könnyedén, pillanatok alatt találhatunk kedvünkrevaló éttermet a közelben.

Sok múlik a megfogalmazáson

Ez a típusú marketing tevékenység több annál, mint hogy leírjuk/elmondjuk: “Ez itt a problémád, és itt vagyunk mi, akik megoldjuk”, hiszen az emberek könnyen egyszerű reklámként és nem segítő szándékú tartalomként értelmezhetik a szövegeinket, videóinkat. Ilyenkor rossz érzéssel, csalódottan félbehagyják az olvasást és elnavigálnak. Nyilván, mivel mi költöttünk szövegírókra, webfejlesztésre, designra a blogunkhoz, hirdetésekre a vállalkozásunk promotálása az elsődleges célunk. Ezzel az eszközzel nem érdemes direkt módon megcélozni az eladások növelését, a megfogalmazásokban ügyesen el kell rejteni a promóciót.

Ami az imént említettek szerint a direkt oldalról (azonnali eladások) nézve hátrány, az a közvetett értékesítésnél előny: a jó tanácsok, hasznos tippek növelik a cégbe vetett bizalmat, hiszen magasfokú szakértelemről és segítőkészségről tesznek tanúbizonyságot. Ez a bizalom alapozza meg a felhasználók elköteleződését, gyakrabban fognak visszalátogatni weboldalunkra. Sőt, a többi csatorna (Facebook kampány, fizetett hirdetések stb.) konverziójára is kedvező hatással van, hiszen egy ismerős cég, akitől már ingyen kaptunk valami jót, jó emlékekkel rögzül az emlékezetben.

Kinek érdemes bevenni a tartalommarketinget az eszköztárába

Minden cég eredményesen alkalmazhatja a tartalommarketinget, aki hosszú távra tervez, a brandépítéshez ma már elengedhetetlen eszközzé vált. Kiválóan alkalmas továbbá a célközönség rendszeres megszólítására, könnyedén integrálható más marketinges tevékenységekbe (keresőoptimalizálás, közösségi média), a keresztcsatorna-marketing oszlopos tagja.

Milyen stratégiát kell kiépíteni

Ezt a kérdést nem lehet megválaszolni anélkül, hogy fel ne tennénk további jónéhányat: “Milyen időtávra tervezzük a matketingstratégiánkat?” “Milyen csatornákon futtatunk ez idő alatt kampányokat?” “A marketing eszközök milyen kölcsönhatásban vannak egymással, mekkora erőforrásokat dedikálunk nekik?”

Ha az összes kérdést összeszedtük, akor kell nekilátni a válaszok megtalálásának. Tartsuk szem előtt a célokat és az ehhez szükséges erőforrásigényeket, majd optimalizáljuk a marketingstratégiánkat ennek tükrében.