Hírek a SEM világából!

Blokkolt Googlebot probléma

Ön is szembesült már azzal a problémával, hogy weboldala a nehezen megszerzett pozícióit egyik pillanatról a másikra elveszítette? Az utóbbi időben futottunk bele mi is több olyan esetbe, amikor hasonló dolog történt az ügyfeleink néhány weboldalával. A találati...

bővebben

Duplikált tartalom és másolásvédelem a weben

Mi az a duplikált tartalom Internetes kontextusban duplikált, vagy ismétlődő tartalomnak nevezzük azokat a szövegeket, amelyek több webcím (URL) alatt is elérhetőek. Az ismétlődés oka és mértéke is eltérő lehet, ezért nem beszélhetünk róla általánosan; muszáj...

bővebben

Milyen kulcsszavakra vannak (jó) helyezései a weboldalamnak?

Talán senkinek nem mondunk újdonságot azzal, hogy a modern vállalkozások életében már elhagyhatatlan az internetes megjelenés. Ma már számos lehetőség közül választhat az, aki erősíteni szeretné az online megjelenését: ott vannak az internetes újságok, portálok, a...

bővebben

Technikai újdonságok, trendek 2017-ben

Legújabb bejegyzésünkben szeretnénk röviden ismertetni, hogy várhatóan melyek lesznek a legfontosabb, legérdekesebb webes technológiai irányok, melyek kisebb-nagyobb mértékben érintik a keresőoptimalizálást (is). Mobil eszközök, AMP weboldalak Nem kell különösebben...

bővebben

7 dolog, amivel biztonságosabbá tehetjük a weboldalunkat

Milyen veszélyek leselkednek a weboldalunkra az interneten Ha 2016-ban csináltatunk magunknak egy weboldalt, nagy valószínűséggel köze lesz valamilyen szinten napjaink egyik népszerű tartalomkezelő rendszeréhez. Ezek közül a 3 legjobban elterjedt a Wordpress, a...

bővebben

Online marketing Ki Mit Tud: SEO program

Aki már jártas az internetmarketing területén, és/vagy olvasta már korábbi cikkünket, az tudja, hogy a online marketing fajtái közül a SEO a leglassabb, de hosszú távon mégis a legolcsóbb megoldás azok számára akik, az interneten szeretnének hirdetni, és elég...

bővebben

Online marketing Ki Mit Tud: linképítés

Szeretné a cége marketingjét az internetes csatornákon is erősíteni és felfigyelt a keresőmarketingben rejlő lehetőségekre vagy éppen a Facebook hirdetésekre? A rengeteg lehetőség közül nehéz választani, cikksorozatunkkal segítünk eligazodni az internetmarketing...

bővebben

Linképítés: a kétélű kard

A linképítés az egyik legősibb darab a keresőoptimalizálók eszköztárában. A fogalom azt a folyamatot jelenti, amikor más weboldalakra a mienkre mutató linkeket helyezünk el, vagy kérjük azok elhelyezését. Kezdjük az elején: mi az a link? A link technikai értelemben...

bővebben

A közösségi média és a SEO

A keresőoptimalizáló tevékenységet alapvetően két nagy területre lehet osztani. Másképpen fogalmazva, a keresőmotorok kétféle dolgot tartanak igazán fontosnak, ezek meglétéért pedig jó pozíciókkal jutalmazzák a weboldalakat a találati listákban. Oldalon belüli...

bővebben

Online marketing eszközök: SEO vs PPC vs Mobil alkalmazás

Az online eszközök mindegyike azt a célt szolgálja, hogy az internet csatornáján keresztül reklámozzuk termékeinket, szolgáltatásainkat. Nyilvánvalóan ezek az eszközök fejlődnek manapság a legnagyobb ütemben és roppant nagy a piaci részesedésük. Mióta a...

bővebben