Nemzetközi SEO

Cégünk vállal nemzetközi projekteket is, többnyire angol és német nyelvterületre. Jelenleg is számos ilyen weboldalt optimalizálunk, amelyek nagyobb kihívást jelentenek számunkra, hiszen nem elég az adott nyelvet ismerni, úgy kell felépíteni a weboldalt, hogy a keresőmotorok számára is megfelelő legyen az adott kulcsszavakra, miközben törekedni kell a maximális felhasználói élmény elérésére.  A nemzetközi kulcsszavakra is jó helyezéseket várnak el Ügyfeleink, és ennek a kihívásnak is eleget tud tenni csapatunk.

 

Miért vállalunk nemzetközi SEO-t?

Azért vállalunk nemzetközi projekteket is, mert szeretjük a nagy kihívásokat. A SEO alapvetően egy olyan terület, amely folyamatosan változik, folyamatosan fejlődik, így elengedhetetlen, hogy csapatunk tagjai naprakészek legyenek szakmailag. Amikor nemzetközi szinttéren SEO-zunk, akkor nem a magyar weboldalakkal versenyzünk (amely lényegesen kisebb piac), hanem a nemzetközi, hatalmas versenyben mérettetjük meg magunkat. Sokszor olyan kulcsszavakra kell előre kerülni a Google keresőjének organikus találatai között, amelyekre nagyon sok keresés van, és számos külföldi SEO-s csapat dolgozik azon, hogy a konkurens weboldalakat előrébb lendítsék. Ezekben a versenyekben tesztelhetjük tudásunkat és kreativitásunkat.

 

Miért nehezebb a nemzetközi SEO, mint a magyar nyelvterületen való SEO?

Ahogy korábban említettük, a nemzetközi SEO során (legtöbbször angol nyelven) versenyzünk az adott kulcsszóra beállított összes weboldallal a világon. Nyilván a nagyobb verseny több nehézséget jelent. Az alapvető elemekben nem különbözik a nemzetközi SEO a magyar nyelvterülettől, viszont számos olyan apróságot észre kell tudnunk venni, és beállítani, ami segíti az adott oldal előre jutását. A Google algoritmus is sokkal magasabb szinten tudja értelmezni az angol nyelvet, mint a magyart, így törekszünk arra, hogy a SEO szempontból lehető legjobban rakjuk össze az oldalt, úgy, hogy az A lehető legmagasabb szinten feleljen meg a keresési szándéknak. A konkurencia elemzése után észre kell vennünk, hogy mik azok a pontok, amelyben erősek ellenfeleink, és mik azok, amelyben mi még jobbak lehetünk.

 

Olvasson többet a keresőoptimalizálásról és jelentkezzen díjmentes konzultációnkra!