TUDÁSTÁR

Youtube videó SEO 1 rész

A YouTube csatorna készítés egy olyan elfeledett eszköz amit sokan ne használnak ki, pedig kis befektetés árán is szép eredményeket lehet elérni már 1-1 saját videóval is.

bővebben

Google Analytics és Search Console összekötése

Mit kell tennünk, ha a Google Analyticsen keresztül is szeretnénk hozzáférni a Search Console-ban lévő adatokhoz? Első és legfontosabb kritériuma, ha nem mi vagyunk a fiók létrehozói, hogy az Analytics-ben a felhasználónknak legyen szerkesztési joga. 1) Google...

bővebben

Ingyenes, csináld magad SEO

Tényleg létezik ilyesmi? És ha igen, akkor miért vannak olyan keresőmarketinges cégek, akik a keresőoptimalizáló szolgáltatást pénzért végzik? A fogalom létezik, a jelenség nem Az ingyen szónak abban az értelmében, hogy pénzt nem kell kiadni érte, igen, a...

bővebben

Search Console

A Google Search Console 2015. május 20-án váltotta le a Webmestereszközöket, azonban inkább csak egy új brandnévről van szó, funkcionalitását teljes egészében megtartotta. Noha szép számmal akadnak új funkciók, ezek már a névváltoztatás előtt elérhetőek voltak. Főbb...

bővebben

Hogyan osszam meg a Google Analytics fiókomat

A Google Analytics egy sokoldalú elemzőprogram, rengeteg információt tárol el és elemez a weboldalról. Mennyien, honnan (földrajzilag), mikor látogatták meg a szájtot. Megmutatja, hogy a látogatók milyen úton jutottak el és melyik aloldara, átlagosan mennyi időt...

bővebben

Hogyan osszam meg a Google Webmestereszközöket

Mi az a Google Webmestereszközök? Ezen keresztül végezhetjük webhelyünk minden beállítását, aminek közvetlenül köze van a Google féle keresőhöz, ezen felül nagyon sok hasznos információ birtokába juthatunk a segítségével. Ha rosszul állítjuk be, könnyen előfordulhat,...

bővebben

Pozíciók ellenőrzése

Tényezők, amik befolyásolják a SERP-et Talán kezdjük az elején azzal, hogy mi az a SERP. Egy mozaikszó, amely a Search Engine Results Page szavakat takarja. Vagyis azt az oldalt, amit az internetes keresőben indított keresésre kapunk. Keresőoptimalizáló cégként...

bővebben

Tartalom

Egy weboldal tartalmának alapvető célja a leendő vásárlók, figyelmének felkeltése és bizalmának elnyerése. Keresőoptimalizálási szempontból nem elhanyagolható, hogy segítségével a Google találati listáján honlapunk előkelő helyen szerepeljen. Ahhoz, hogy oldalunk...

bővebben

Kulcsszó sűrűség

A kulcsszó sűrűség megmutatja, hogy egy oldalon az egyes szavak, illetve kifejezések milyen arányban szerepelnek az oldalon található összes szóhoz képest. A kulcsszó sűrűség azért fontos, mert minél többször szerepel egy szó az oldalon, annál inkább tudatjuk a...

bővebben