TUDÁSTÁR

A Google Consent Mode V2: Új irányelvek az adatvédelemhez

A Google Consent Mode V2: Új irányelvek az adatvédelemhez

A Google Consent Mode V2 (GCM V2) egy frissített adatvédelmi keretrendszer, amely 2024. március 6. óta kötelező az Európai Gazdasági Térség (EGT) területén működő weboldalak és alkalmazások számára. A cél a felhasználók adatvédelmének fokozása a Google termékek, mint...

bővebben
TikTok és a SEO

TikTok és a SEO

A TikTok, amely kezdetben a Musical.ly néven vált ismertté, mára a világ egyik legdinamikusabban növekvő közösségi média platformjává fejlődött. Az alkalmazás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy rövid videókat forgassanak és osszanak meg szinte bármilyen...

bővebben
Mi a Google E-A-T és miért fontos figyelni rá?

Mi a Google E-A-T és miért fontos figyelni rá?

Az angol expertise, authoritativeness és trustworthiness szavakból származik az EAT rövidítés, ami lényegében szakértelmet, tekintélyt és megbízhatóságot jelent. A Google mindezen tulajdonságokat a weboldalak értékeléséhez és rangsorolásához használja. Az EAT a...

bővebben
Képek optimalizálása

Képek optimalizálása

A hatalmas digitális világban a képek olyanok, mint a hirdetőtáblák a forgalmas autópályán. Megragadják a tekintetet, azonnal átadják az üzenetet, és ha jól vannak megtervezve, úgy vonzzák a potenciális ügyfeleket, mint lepkét az éjszakai lámpa. De mi van akkor, ha ez...

bővebben
Google Search Console Google Hírek teljesítményjelentése

Google Search Console Google Hírek teljesítményjelentése

Egy ideje megjelent a Google Search Console teljesítmény jelentésében egy új lehetőség: a keresés típusánál megjelent a „Hírek” opció is. Magyarul és angolul is külön nevet kapott ez a jelentés: Google Hírek teljesítményjelentéseként hivatkoznak rá magyarul a Google...

bővebben
Szemantikus szövegírás

Szemantikus szövegírás

A szemantikus szövegírás lényege, hogy olyan tartalmat kell létrehozni, amely nemcsak az emberi olvasóknak tetszik, hanem a keresőmotorok számára is könnyedén értelmezhető. Ez egy olyan technika, amely nem a konkrét kulcsszavak használatán alapul, hanem a tartalom...

bővebben
Google Analytics e-kereskedelem követésének beállítása

Google Analytics e-kereskedelem követésének beállítása

Mindenkit érdekel, aki webáruház nyitására szánja el magát, hogy az áruház mennyi bevételt termel, mely termékek fogytak a legjobban, és hogy hogyan találják meg a vásárlók a webáruházat. A vásárlóközönségünk megismerése kulcsfontosságú ahhoz, hogy termékpalettánkat,...

bővebben
Miért válasszunk profi weboldal készítő céget?

Miért válasszunk profi weboldal készítő céget?

A mai világban már elengedhetetlen, hogy egy vállalkozásnak minőségi, felhasználóbarát és informatív weboldala legyen, ahol a felhasználók jobban utána olvashatnak az adott cégnek, árajánlatot kérhetnek, vagy akár vásárolhatnak. A legtöbb esetben már a weboldal...

bővebben
Miért érdemes egyedi termékleírásokat írni?

Miért érdemes egyedi termékleírásokat írni?

A webáruházak száma egyre csak nő és sok esetben ugyan azt a terméket, szolgáltatást forgalmazzák. Ezzel a módszerrel nincsen semmi baj, mivel nem lehet két ugyan olyan online boltot találni, mindig lesznek olyan tényezők, melyek az egyik, vagy másik felé billentik a...

bővebben

A legjobb 10 eszköz, mely segíteni fogja a SEO-t!

A SEO mára már elengedhetetlen marketing eszköz lett szinte mindegyik cég számára, így egyre nagyobb a konkurencia, egyre többen foglalkoznak ezzel. Szerencsére már számos  eszköz áll a SEO-val foglalkozó szakemberek rendelkezésére, melyek közül...

bővebben

Google SEO 101 – Oldal betöltési sebesség

Újabb epizódja jelent meg a SEO Mythbusting sorozatnak, melyben Martin Splitt és Eric Enge  adott pár tanácsot, hogy mire is érdemes figyelni, valamint mennyire szükséges prioritizálni a betöltési sebesség, valamint az oldal sebesség optimalizálását. A teljes...

bővebben