AdWords

A magyarországi keresők közel 45%-a a Google keresőben nem az organikus találatokra kattint rá hanem a szponzorált hirdetésekre. A Google Adwords szolgáltatás egy PPC (Pay per Click) alapú szolgáltatás, ami annyit tesz, hogy Ön csak akkor fizet ha rákattintanak egy hirdetésére.

adwords hirdetes talalatokA Magyarországi Keresőoptimalizálás Kft. fontosnak tartja, hogy azok a látogatók is eljussanak a weboldalára akik nem az organikus találatok között keresgélnek. Ezért Adwords kampány menedzsment szolgáltatásunk keretében, folyamatosan menedzseljük ügyfeleink Adwords kampányát. Nagy hangsúlyt fektetünk a kulcsszó relevanciára és a konverzióra.

Kinek ajánljuk az Adwords kampányt?

Mivel a Google Adwords kampány folyamán releváns kulcsszavak alapján viszünk látogatót a weboldalra ezért minden weboldalra tudunk releváns látogatót vinni. Különösen ajánljuk az Adwords kampányt az újonnan induló weboldalaknak, hiszen, gyorsan és hatékonyan felépíthető.

Hol jelennek meg az Adwords kampány során a találatok?

Az Adwords kampány futtatásakor a megfelelő kulcsszavakra végzett keresések eredményeként az organikus találati lista fölött (4 Adwords találat) illetve a találati lista alatt jelennek meg az Adwords hirdetések. Abban az esetben ha nem csak az első találati oldalt tekintjük meg, szintén láthatunk a találati lista fölött és alatt Adwords hirdetéseket.

Ha felkeltettük az Adwords kampány iránti érdeklődését vagy több információt szeretne az Adwords kampány menedzselésével kapcsolatban, kérem töltse ki űrlapunkat.

 

 

 

 

 

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.