Tényleg létezik ilyesmi? És ha igen, akkor miért vannak olyan keresőmarketinges cégek, akik a keresőoptimalizáló szolgáltatást pénzért végzik?

A fogalom létezik, a jelenség nem

Az ingyen szónak abban az értelmében, hogy pénzt nem kell kiadni érte, igen, a keresőoptimalizálást 0 forintért is meg lehet csinálni. Azonban ugyanúgy errőforrást igényel, ráfordított időt és energiát, mint bármi más. Nem is keveset. Először meg kell szereznünk az alapismereteket, ki kell tapasztalnunk a legjobb módszereket, ezekután pedig naponta frissítenünk kell a tudásbázisunkat és át kell ültetnünk a gyakorlatba.

keresőoptimalizálás ingyen

Mit tud kínálni egy SEO szakember…

ami több a csináld magad keresőoptimalizálásnál?

  • Naprakész tudás: az alapoktól a legmodernebb trendekig mindenről tudni kell az optimalizálást végző embernek.
  • Sok-sok tapasztalat: ahány honlap, annyi különböző versenyhelyzet. Nem kezelhető minden weboldal ugyanúgy, egyéni megoldásokra van szükség.
  • Garancia: a keresőoptimalizálást bizony sokféleképpen el lehet rontani. A szakértelem és a folyamatos monitorozás tudja csak biztosítani, hogy a megfelelő lépések időben megtörténjenek, hogy ne veszíthessünk értékes helyezéseket.
  • Online marketinges eszközök integrációja: tudta, hogy már sokkal szorosabban függenek az organikus helyezések az egyéb internetes hirdetésektől és platformoktól, mint korábban? Például a közösségi média is hatással van a SEO-ra. Ha megbízható keresőmarketing ügynökség végzi a SEO-ját, felhívják a figyelmet, illetve lehetőséget biztosítanak sok más internetes csatorna használatára.
    Tipp: Facebook kommunikációját bonyolíthatja rajtunk keresztül is!

Következtetések

A SEO-t egy bizonyos szintig meg lehet tanulni, ha viszont komoly célként tűzzük ki az organikus forgalom növelését, készüljünk fel rá, hogy kitartás és odafigyelés kell hozzá.

Azok számára, akik ki szeretnék próbálni magukat a saját weblapjuk optimalizálásában, összeállítottuk a legfontosabb szempontokat, amik felett sosem érdemes szemet hunyni.

  • Válasszuk ki jól a kulcsszavainkat, sok mindent ezek határoznak meg.
  • Relevancia: az oldal arról szóljon, amiről azt mondtuk, hogy szól. Sült húsokat nem lehet tortareceptekkel eladni.
  • Manipulációmentesség: ne trükközzünk!
  • Ne a robotnak írjunk szövegeket: figyeljünk rá, hogy azokat a szövegeket, amik az első oldalra juttatják a szájtunkat emberek fogják olvasni. A nehezen olvasható szövegek pedig lefárasztják, és akár össze is zavarhatják a felhasználókat – leendő vevőinket/ügyfeleinket

Kérdése, észrevétele van?

Kérje ingyenes konzultációnkat, vegye fel velünk a kapcsolatot, és olvasson többet a keresőoptimalizálásról!

Előző bejegyzésünkben a Search Console-ról írtunk.