NEMZETKÖZI KERESŐOPTIMALIZÁLÁS
ISMERJE MEG AZ INTERNATIONAL SEO-T!
Miért vállalunk nemzetközi SEO-t?
Azért vállalunk nemzetközi projekteket is, mert szeretjük a nagy kihívásokat. A SEO alapvetően egy olyan terület, amely folyamatosan változik, folyamatosan fejlődik, így elengedhetetlen, hogy csapatunk tagjai naprakészek legyenek szakmailag. Amikor nemzetközi szinttéren SEO-zunk, akkor nem a magyar weboldalakkal versenyzünk (amely lényegesen kisebb piac), hanem a nemzetközi, hatalmas versenyben mérettetjük meg magunkat. Sokszor olyan kulcsszavakra kell előre kerülni a Google keresőjének organikus találatai között, amelyekre nagyon sok keresés van, és számos külföldi SEO-s csapat dolgozik azon, hogy a konkurens weboldalakat előrébb lendítsék. Ezekben a versenyekben tesztelhetjük tudásunkat és kreativitásunkat.
Miért nehezebb a nemzetközi SEO, mint a magyar nyelvterületen való SEO?
Ahogy korábban említettük, a nemzetközi SEO során (legtöbbször angol nyelven) versenyzünk az adott kulcsszóra beállított összes weboldallal a világon. Nyilván a nagyobb verseny több nehézséget jelent. Az alapvető elemekben nem különbözik a nemzetközi SEO a magyar nyelvterülettől, viszont számos olyan apróságot észre kell tudnunk venni, és beállítani, ami segíti az adott oldal előre jutását. A Google algoritmus is sokkal magasabb szinten tudja értelmezni az angol nyelvet, mint a magyart, így törekszünk arra, hogy a SEO szempontból lehető legjobban rakjuk össze az oldalt, úgy, hogy az A lehető legmagasabb szinten feleljen meg a keresési szándéknak. A konkurencia elemzése után észre kell vennünk, hogy mik azok a pontok, amelyben erősek ellenfeleink, és mik azok, amelyben mi még jobbak lehetünk.
Olvasson többet a keresőoptimalizálásról és jelentkezzen díjmentes konzultációnkra!