A Facebook megszüntette a kevesebb, mint 20%-os szövegarányt a hirdetések létrehozásánál

Szeptember 22-én erősítette meg a Facebook, hogy innentől kezdve lehet olyan hirdetéseket is létrehozni a közösségi média platformon, melyeknél a szöveg aránya több, mint 20% a képen. Eddig azért létezett ez a szabály, hogy letisztultabb, könnyebben átlátható hirdetéseket és felülete kapjunk, de a legtöbb marketin szakember szerint teljesen felesleges volt ily módon korlátok közé vonni a hirdetőket. Innentől kezdve azonban szárnyalhat bárki fantáziája, mivel már csak ajánlja a Facebook a kevesebb, mint 20%-os arányt.

A Youtube mesterséges intelligencia bevonásával távolított el számos videót

Április és június között körülbelül 11 MILLIÓ videót távolítottak el a platformról, amiért valamilyen módon megszegték a cég előírásait, melyek a taralomra vonatkoztak. Ez teljesen természetesen, mivel eddig is így csinálták, azonban ez a hónap más volt, mivel mesterséges intelligencia döntött, nem pedig emberek. A tesztelés egy hónapig tartott és kiderült, hogy még nem a legjobb döntés AI-ra bízni a törlés jogát, mivel jóval szigorúbb ítéleteket hoz, mint az emberek, akik erre szakosodtak. Számos olyan videó is lekerült, melyek nem szegték meg az előírásokat, az AI azonban mégis úgy döntött, hogy törlést érdemelnek. 320.000 felülvizsgálati kérelem érkezett, melyek közül 160.000 lett elfogadva, magyarul a 11 millió törlésből 160.000 videó vissza lett állítva. A tesztelés véget ért, és azóta is emberek döntik el, hogy töröljék-e az adott videót, azonban már AI segítségével szűrik ki, hogy melyek is a szabályt megszegő tartalmak, azonban mindig egy embernek kell döntenie a törlésről.

Korábbi híreink

MOKEROPT Zrt. segíteni fog Önnek a keresőoptimalizálásban!