Ezt a frissítést is Matt Cutts neve fémjelzi. Ez az apró változtatás inkább azokat a weboldalakat érinti ahol a weboldal tartalmában (főleg a felső részében) túl sok Google hirdetés helyezkedett el, vagy a hirdetések túl zavaróak a látogatók számára. Magyarországon kevés oldal épül Google Adsense forgalomra, ezért ez kevés weboldalt érintett itthon. Ez a Google Algoritms váltás is fontos jelzés a hazai keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek számára, hogy a túlzottan manipulált tartalom sosem lesz a Google ínyére. Túl sok panasz érkezett a manipulált módon felépített Adsense oldalakról, amelyeket kizárólag üzleti célzattal hoztak létre és már sokszor nem lehetett megkülönböztetni a valós tartalmat a hirdetéstől.

Mint mindig, a Google, most sem ad pontos adatokat arról, hogy mi számít túl soknak. Matt Cutts úgy nyilatkozik, hogy mindenki döntse el maga, szerinte mi számít soknak. Egy bizonyos a hirdetéseknek jól láthatónak, elkülöníthetőnek és kevésbé tolakodónak kell lennie. Keresőoptimalizálás szempontjából a többi oldalt ez akkor érintheti, ha olyan gyűjteményekbe építettünk korábban linkeket, ahol túl sok Adsense hirdetés volt. Ebben az esetben a gyűjtemény büntetése, még ha közvetett módon is, de kihathat a keresőoptimalizált (gyűjteménybe belinkelt) weboldalakra is.

Az algoritmus frissítések általi kockázatok elkerülése végett, vegye igénybe folyamatos keresőoptimalizálás szolgáltatásunkat.