Frissítés dátuma:

A keresőoptimalizáló tevékenységet alapvetően két nagy területre lehet osztani. Másképpen fogalmazva, a keresőmotorok kétféle dolgot tartanak igazán fontosnak, ezek meglétéért pedig jó pozíciókkal jutalmazzák a weboldalakat a találati listákban.

Oldalon belüli (angolul: On-page SEO) elemek

Az első maga a weboldal tartalma, vagyis, hogy mennyire értékes (mennyire hasznos) az az információ, ami a látogató szeme elé kerül amikor megnyitják az oldalunkat. Itt szöveges, képi tartalmakra és videókra kell gondolni, de nagy hangsúlyt kell fektetni az oldalon belüli navigációra is.

közösségi média

Hivatkozások, linkek (angolul: Off-page SEO)

A másik nagy csoportot az webszájton kívüli elemek alkotják. Ezek minősége és mennyisége egyaránt meghatározó. Ilyen elem egy másik domainről, blogról ránk mutató link, de egy közösségi médiumra (Facebook, Google+, Pinterest, stb.) kihelyezett poszt is.

Éppen ezért érdemes használni, de még inkább jól használni ezeket az online eszközöket, mert nem csak az adott szolgáltatáson fogunk nagyobb hangsúllyal megjelenni, illetve onnan a weblapunkra látogatókat vonzani, de (indirekt módon) a keresőben is előkelőbb helyre kerülhetünk. Ha pedig sikerül megszereznünk a Google első oldalát, még tovább tudjuk növelni a látogatottságot.

Milyen egy jó Google+ / Facebook bejegyzés

… ha a keresőmarketinget is erősíteni szeretnénk: íme 4 tipp, hogy jó úton járjunk:

  1. A bejegyzés legyen figyelemfelkeltő
  2. Legyen informatív
  3. Időnként tartalmazzon linket, de lehetőleg odaillő tartalomra mutasson
  4. Legyen változatos

Miben kérhetünk segítséget?

A közösségi média kezelése időigényes és odafigyelést igénylő feladat, azonban az online marketinges eszköztárunknak köszönhetően hatékonyan tudunk segíteni az Ön cégének is Facebook kommunikációjuk megtervezésében és magában a folyamatban is. Ha felkeltettük érdeklődését, vagy csak többet szeretne megtudni az internetmarketingről, hívjon minket!

Olvasson többet a keresőoptimalizálásról!