Frissítés dátuma:

Google Adwords hirdetés

Mit kínál?
A Google első találati oldalán megjelenést biztosít az erre fenntartott területen – szponzorált linkek megnevezésű területen a találati lista jobb oldalán, időnként a tetején is – kattintás alapú fizetéssel.

Néhány előnye:
– viszonylag gyors megjelenés. Amint bekönyvelik az átutalt összeget, indulhat a kampány;
– állítható megjelenési időtartomány, be lehet állítani melyik napig fusson a hirdetés.
– külön ajánlattétel mobilokra és asztali gépekre
– lehetőség van akár youtube hirdetésekre is

Néhány hátránya:
– A megjelenések számát korlátozza, a megállapított költségkeret;
– a havi költsége jelentősen magasabb, mint a keresőoptimalizálás költsége;
– a licit rendszer és  a konkurencia harc miatt hirtelen is megemelkedhetnek a költségek

Honlap optimalizálás

Mit kínál?
A Google első találati oldalára (első tíz pozíció) hozza fel a honlapot az organikus találatok között.

Néhány előnye
– A megjelenések száma korlátlan (annyiszor jelenik meg ahányszor keresnek);
– mindezt a alacsonyabb fix költséggel lehet elérni, mint az Adwords díja;
– nem csak az optimalizált kulcsszavakra szerepel jól a honlap, hanem az magával vonz még más kulcsszavakat is.

Néhány hátránya:
– Viszonylag lassan éri el az első oldalt. Több esetben a szerkesztés után néhány héttel már sikereket értünk el, de többségében több hónapra szükség lehet.

SEO – keresőoptimalizálás

Előző bejegyzésünkben a Google Adwords-ről írtunk!